/*'),o.close()}(); /*]]>*/

Product was successfully added to your shopping cart.

Escola Pia Santa Anna

0producte(s)

No tens cap producte a la teva cistella de la compra.

FAQ

Aquesta botiga només incorpora els articles i opcions que el col·legi ha triat per a aquest cus escolar.

Per poder comprar has de donar-te d’alta com a usuari del portal. Des de ‘Inicia Sessió’ pots crear un compte o bé accedir-hi si ja en tens un creat.

Per fer la compra només has de seleccionar el botó “comprar ” que acompanya a l’equip, seleccionar l'opció de garantia i els accessoris, si n’hi ha, i indicar el nom i dos cognoms de l’alumne, això és molt important per poder garantir l'entrega.

A la teva cistella de compra tens el resum de tot el que has comprat, allà pots fer la revisió i escollir l'opció de pagament.

Si fas el pagament per tarjeta, t’arribarà un e-mail confirmant la comanda.

Si fas el pagament per transferència, ens hauràs d’enviar per correu a helpedu@semic.es el comprovant d'aquesta. Al concepte de la transferència hauràs de posar el número de comanda que et dona el ecommerce i el NIF de la persona que fa la comanda.

Si fas el pagament per financiació de Caixabank, restarà pendent fins l'aprovació del crèdit per part de la financera. Rebràs un email conforme la comanda ha estat registrada i un altre conforme la comanda ha estat aprovada, fins que no rebis aquest email, la comanda no ens constarà com pagada i no podrem fer-te la entrega.

Si hi ha opcions disponibles, les veuràs a la fitxa de producte.

La garantia queda detallada a la fitxa de producte. Si hi ha possibilitat d’ampliació de garantia, en el moment de la compra pots escollir la que més t’interessi, això comporta un augment del preu de l'equip que queda reflectit en la cistella de compra i a la comanda final.

Rebràs un e-mail a l’adreça amb la qual t’hagis enregistrat on et detallarà la comanda que has realitzat, l'equip i les opcions o accessoris que hagis afegit i la forma de pagament.

Si fas el pagament per finançament de Caixabank, restarà pendent fins l'aprovació del crèdit per part de la financera. Rebràs un email conforme la comanda ha estat registrada i un altre conforme la comanda ha estat aprovada. Fins que no rebis aquest email, la comanda no ens constarà com pagada.

Hauràs de posar-te en contacte amb nosaltres al correu helpedu@semic.es. Indicant el número de comanda i explicant què vols modificar.

Pots pagar amb targeta bancària, transferència o bé, finançament.

Si finàncies la teva compra amb CaixaBank Consumer Finance, pots fer-ho a 3, 12, 24 i 36 mesos, segons el import de la compra. La quota mensual mínima per accedir al finançament és de 20€. Si vols finançar la compra, has d’escollir el mètode de pagament ‘Finançament´ i el termini desitjat. Quan finalitzis la teva compra, et redirigirem a la web de CaixaBank Consumer Finance per a que puguis realitzar la teva sol·licitud totalment online (si ja ets client CaixaBank, només necessitaràs el DNI/NIE i número de compte)

Si pagues amb transferència has d’indicar en el moment de fer el pagament, el número de comanda i el DNI del comprador. Hauràs d’enviar per e-mail el comprovant de la transferència a helpedu@semic.es.

VISA i Mastercard

El nostre compromís amb la seguretat és màxim. Confiem en La CAIXA, una de les plataformes més segures pel pagament online.

Pots acudir directament al Coordinador/a TIC del teu centre, allà t’indicaran com procedir.

Si la compra la recull la mateixa persona que ha fet la comanda, hauràs de portar la comanda impresa i el DNI del comprador. Si vols, pot autoritzar a algú altre per fer la recollida

El dia de la recollida hauràs de signar un full de recepció de la comanda

La factura o ticket te'l farem arribar un cop efectuada la compra i recollida la comanda

Hauràs d’autoritzar a la persona que recollirà l’equip amb un document signat per tu, on indiquis el teu nom i DNI, el nom de la persona que autoritzes per fer la recollida. Aquesta persona haurà de portar el seu DNI, aquesta autorització, la comanda de compra i còpia del DNI del comprador.

El dia de la recollida haurà de signar un full de recepció de la comanda

Has de posar-te en contacte amb nosaltres per e-mail helpedu@semic.es o bé al telèfon 917 89 65 92/934 92 41 53 i sol·licitar parlar amb el departament d'ecommerce de col·legis. El nostre horari d’atenció és de 8 h a 19 h de dilluns a divendres, excepte festius nacionals.